
2 maanden geleden
Ik ben beschikbaar op
-
Vaste opvang
-
Af en toe oppassen
-
Naschoolse opvang
Diensten die ik kan bieden
Deze informatie is alleen beschikbaar voor geregistreerde ouders.
cherelle (25) Oppas in Gouda
Onderhandelbaar
Over mij
Hoi ik ben Cherelle en ik ben 22 jaar. Ik vind het leuk om met kinderen bezig te zijn. Ik ben werkzaam in de kinderopvang. Daarnaast vind ik het leuk om af en toe een avondje op te passen....
Lees meerIk ben
Geduldig
Zorgzaam
Mijn vaardigheden
Deze informatie is alleen beschikbaar voor geregistreerde ouders.
Ik ben beschikbaar op
Mijn locatie
Mijn ervaring
Deze informatie is alleen beschikbaar voor geregistreerde ouders.
Diensten die ik kan bieden
Deze informatie is alleen beschikbaar voor geregistreerde ouders.
Deze Oppassers zijn nu beschikbaar
-
Shaira (24)
Gouda3 dagen geleden
Onderhandelbaar
5jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Yún (27)
Gouda1 dag geleden
Onderhandelbaar
4jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Romy (25)
GoudaNu online
€10 - 12 / uur
5+jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Hanneke (40)
Gouda5 maanden geleden
€6 - 8 / uur
Geen ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Dinnah (25)
Gouda3 maanden geleden
€10 - 12 / uur
5+jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Emma (29)
Gouda3 maanden geleden
Onderhandelbaar
5+jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Tessa (30)
Gouda2 maanden geleden
Onderhandelbaar
5+jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
-
Tessa (30)
Gouda2 maanden geleden
€10 - 12 / uur
5+jaar ervaring
Beschikbaar op:
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
ANTWOORDEN OP JE VRAGEN
Als je echter zelf een gesprek wil starten, heb je een Premium abonnement nodig:
1 maand: €19,95
3 maanden: €38,85 (€12,95 per maand)
Let op: je Premium abonnement wordt automatisch verlengd voor dezelfde periode waarvoor je je oorspronkelijk hebt aangemeld. Je kunt op elk moment opzeggen. Als je opzegt, behoud je toegang tot de exclusieve Premium-functies van Sitly tot het einde van de huidige betalingsperiode.
Wij bieden je een lijst met beschikbare oppassers in je eigen buurt. Vervolgens kun je de kandidaten die je leuk vindt persoonlijk screenen door referenties op te vragen en een kennismakingsgesprek in te plannen. Als je een oppas vindt die aan je wensen voldoet en je wil gelijk contact opnemen, maak dan een Premium account aan. Je kunt het ook rustig aan doen en wachten tot oppassers je zelf eerst een bericht sturen.
Stel vervolgens een lijst met vragen op die je zal helpen om te bepalen of de oppas goed bij je gezin past. Bezoek onze 10-stappengids voor ouders voor voorbeelden van vragen die je aan potentiele oppassers kan vragen tijdens het kennismakingsgesprek. En als je er klaar voor bent, plan dan een gesprek in voor de sollicitatie.
Om tot een passend uurtarief te komen, is het goed om altijd van het minimum (jeugd-)loon uit te gaan als basis. Vervolgens kun je overwegen om dit tarief te verhogen als ze op meer kinderen moet passen, als je extra hulp nodig hebt - zoals huiswerkbegeleiding of klusjes in huis - of als je weet dat zelfs de meest geduldige oppas haar handen vol gaan hebben aan je kinderen!
Een kinderdagverblijf of de naschoolse opvang combineert beide, maar daar komen weer andere dingen bij kijken zoals de locatie, grootte van de groep, flexibiliteit en kosten.
Dit betekent dat de screening in handen is van onze leden. Ouders, oppassers en gastouders kunnen elkaar beoordelen op basis van hun eigen prioriteiten en voorkeuren. Naast het gebruik van gezond verstand bij het delen van persoonlijke gegevens, raden we je altijd aan om verstrekte referenties met zorg na te gaan, en een officieel sollicitatiegesprek te plannen voordat je een definitieve keuze maakt. Als je de perfecte match hebt gevonden, vind je het fijn dat je de tijd hebt genomen om ervoor te orgen dat alles in orde was.
Of je nu online bent of in de echte wereld: wij vinden je veiligheid heel belangrijk. Dus als je ongepaste berichten ontvangt of een slechte ervaring hebt bij het kennismakingsgesprek, dien dan een rapport in bij onze klantenservice zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Alle meldingen zijn vertrouwelijk en worden met zorg behandeld door onze mensen. Daarnaast voeren we regelmatig handmatige controles uit, en hebben we geautomatiseerde systeemwaarschuwingen die ons informeren wanneer er iets ongebruikelijks op ons platform gebeurt.
Bekijk onze helpsectie